zondag 2 december 2012

Onvoorwaardelijke liefde.....

Dit heeft verder geen uitleg meer nodig: 
Hij houdt onvoorwaardelijk van mij, 
Zijn liefde houdt nooit op!


Dit lied is daar prachtig bij:  
KLIK HIER om het nummer te beluisteren.


Bij U ben ik thuis,
bij U ben ik veilig.
in U is mijn huis,
in U ben ik heilig, in U.

Bij U vind ik troost,
bij U kan ik huilen.
In U vind ik rust,
in U kan ik schuilen, in U.

U neemt mij in Uw armen
en droogt mijn tranen af.

Wat een liefde,
wat een liefde, 2x
wat een liefde !

Bij U is het goed,
U geeft mij uw zegen.
In U is mijn hoop,
in U zijn mijn wegen, in U.
U hebt Uzelf
voor mij gegeven.
In U kan ik zijn,
in U kan ik leven, in U.

Ik hoef niets te verbergen,
want U wijst mij niet af.

Wat een liefde,
wat een liefde, 2x
wat een liefde !

  En dat ik steeds
terug mag komen,
ook als ik ver ben afgedwaald.
En U mij altijd wilt vergeven
wanneer ik heb gefaald.


Dat is liefde,
dat is liefde, 2x
dat is liefde !

U bent liefde,
U bent liefde, 2x
U bent liefde !


U bent liefde, U bent liefde !
 

6 opmerkingen: