vrijdag 28 december 2012

Getuigenis......

Dit getuigenis is zo bemoedigend en wil ik samen met haar 
aan de lezers van mijn blog meegeven. 
Tijdens een van de workshops 
bij de "school van de Heilige Geest" vertelt ze: 
Het is geen gewone workshop.  
 Biddend, mediterend en   
wachten op wat je gaat schilderen, 
wat de Heilige Geest ingeeft......

"Ik vond dat ook best lastig. 
Toen ik het vel papier zag wist ik dat er een op hek moest komen."

Het was heel moeilijk voor mij geweest om te gaan naar de Weg, 
naar de tijd die ik nu meemaak, 
met de Heilige Geest.   
Golven dreigden steeds die weg te overspoelen. 
ik ben door Gods genade over het hek geklommen en 
loop nu op de weg van de Heilige Geest in Jezus liefde.     
De muzieknoten laten zien dat ik langzaam Gods stem leer verstaan: Toekomstmuziek! 
Muziek noten en harten 
dansen over het pad naar de horizon..
De zon.. Jezus!

4 opmerkingen: