woensdag 5 december 2012

Gods droom voor jou.....

 Voor deze workshop heb ik deze 
3 als voorbeeld gebruikt. 
Alle kernwoorden van de 
toespraak heb ik er in verwerkt,
zoals
Teksten uit Ps.139: 
" Uw ogen zagen mijn vormeloos begin,"  
 "U hebt mijn nieren gevormd, 
mij in de schoot van mijn moeder geweven,"  
en  
"Mijn gebeente was voor U niet verholen, 
toen ik in het verborgene gemaakt werd."
 Daarnaast enekele kernwoorden: 
 "Je bent een ster!"   
Als een van de sterren, 
bijzonder en waardevol.



Wat dacht je over:   
Gods droom voor jou 
Gods plan voor jou 
God houdt onvoorwaardelijk van je
God wil jou gebruiken  
God wil je sterk maken  

"Ik ben een erfgenaam van God"


 Iedereen kreeg deze nog mee:
Tips om Gods droom niet op te geven:
* Kijk wat je kunt krijgen 
op de plaats waar je nu bent 
(Denk aan de lamme man bij Bethesda).
*
Kijk wat je al hebt en 
geef je zelf 
aan iets of iemand in je huidige situatie 
(Denk aan Ruth, die Naomi diende). 
Trouw en betrouwbaarheid opent vaak Gods deuren voor jouw toekomst.
*
Ontwikkel de nodige onderdelen 
van je karakter nu 
zodat God ze kan gebruiken in de toekomst  
(Denk aan Jozef als opzichter in Potifar’s huis)
*Neh.8:11b 
"Weest dus niet verdrietig, 
want de vreugde in de Here, die is uw toevlucht."



5 opmerkingen:

  1. Dat is mooi, die drie dingen. Kan ik ook mooi gebruiken. Dank je, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerad schrijft op FB: gods liefde is voor iedereen dus ook voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder!
    Mooi hoe jij alles weet op creatieve wijze om weet te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reactie van FB van SO: Wow zo mooi Yvonne!!! Ga ermee door!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reactie op FB van CK: Mooie beloftes v.d. Heer en daarom zitten jullie heel rustig met zijn allen bij Papa dat op papier te zetten tot herinnering van deze avond! Bedankt voor jouw liefdevolle inzet en nog veel meer zegen voor ontspanning in creativiteit Yvonne! Liefs CK

    BeantwoordenVerwijderen