zaterdag 13 april 2019

Bloemen in De Tuin

Ik vind het heerlijk om in mijn Artjournal te werken en stil te zijn. 
Bij deze denk ik terug aan een visioen, 
waar ik in zo’n prachtige tuin kwam. 
Ik was met Hem, en Hij liet mij zoveel moois zien. 
De bloemen waren enorm, de kleuren intens.

*********
Dit is al weer dag 5 van de uitdaging
*********
Hersteld tot kind van God
God schiep Adam en Eva uit een verlangen naar een relatie. 
Het is Zijn hart om altijd zonen en dochters te hebben die 
met Hem wandelen in een diepe relatie en te delen in Zijn creativiteit. 
Hij creëerde ze met alle voorzieningen, bevoegdheden en identiteit, 
die ze nodig hebben om te gedijen in de omgeving. 
Hij plaatste ze in, de Tuin van Eden. 

Door de opstanding van Jezus ben ik hersteld 
naar Gods oorspronkelijke verlangen naar mij als Zijn kind, 
met volledige rechten en privileges. 
Ik mag met de Vader wandelen. 
Ik mag alle overvloed van het Koninkrijk ervaren en 
met Hem leven als mijn Vader. 
Ik mag Hem kennen, 
Hij houdt heel veel van mij.

Dit geldt ook voor jou. 
Zijn liefde gaat uit naar een ieder die Zijn Zoon (h)erkent.

Galatians 4:7 
Dus nu bent u geen slaaf meer, maar een zoon; en 
als u een zoon bent, dan bent u ook erfgenaam van God door Christus.

2 Corinthians 6:18 
Ik zal u tot een Vader zijn, en 
u zult Mij tot zonen en dochters zijn, 
zegt de Heere, de Almachtige.

1 opmerking: