dinsdag 9 april 2019

Joy to the Lord

Toen Jezus in mijn plaats aan het kruis stierf, 
nam Hij de zonde van mij en droeg de straf die rechtmatig van mij was. 
Als Lam van God nam Hij de plaats in van de hele mensheid.  

Om dit gratis geschenk van het eeuwige leven te ontvangen, 
mogen we Hem aannemen in ons hart.
*********
Ik doe mee met een uitdaging!  
Een dagelijkse overdenking, 
7 dagen lang, 
gekoppeld aan het dagelijks maken van een kunstwerk.
********* 
Terwijl ik stil sta bij wat Hij heeft gedaan met deze omwisseling, 
komt deze tekst boven…

Heb 12:2 
JEZUS heeft om de vreugde, die vóór Hem lag, 
het kruis op Zich genomen heeft, de schande niet achtende, 

Deze vreugde heeft Hij in mijn hart uitgestort. 
Daarom kan ik met deze psalmist zeggen:

Psalm 95: 
Laten wij Zijn aangezicht tegemoet gaan met een loflied,
laten wij voor Hem juichen met psalmen. 
Want de HEERE is een groot God, 
Ja, een groot Koning boven alle goden.
*********

Geen opmerkingen:

Een reactie posten