maandag 15 april 2019

Empowered

Vandaag een creatieve expressie in mijn Artjournal.
Dag 7, de laatste dag van deze uitdaging.

*********
 Bekrachtigd door de Heilige Geest
Jezus ging terug naar de Vader. 
Hij beloofde dat de Heilige Geest zou komen als onze gids, 
trooster en leraar. 

*********
Toen ik Jezus in mijn hart aannam, 
kwam de Heilige Geest in mij wonen. 
Hij is mijn leidsman, en leert mij de weg met God te wandelen. 
Hij geeft mij kracht en 
helpt mij dezelfde dingen te doen als Jezus 
en meer!

*********
I Cor. 3:16 
Weet u niet dat u Gods tempel bent en dat de Geest van God in u woont? 

Joh. 14:26 
Maar de Trooster, de Heilige Geest, Die de Vader zenden zal in Mijn Naam, Die zal u in alles onderwijzen en u in herinnering brengen alles wat Ik u gezegd heb.

Romans 8:26-27 
En evenzo komt ook de Geest onze zwakheden te hulp, want wij weten niet wat wij bidden zullen zoals het behoort. De Geest Zelf echter pleit voor ons met onuitsprekelijke verzuchtingen. En Hij Die de harten doorzoekt, weet wat het denken van de Geest is, omdat Hij naar de wil van God voor de heiligen pleit.

Wat zie jij?
Laat gerust een reactie achter, ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten