maandag 22 april 2019

Pasen 2019

Paasmorgen!
  Ik werd ik wakker en rook ik een heerlijke geur.  
Het was als een fresia, een roos, een lelietje van Dalen, of....?  
Ik weet het niet!  
Het is niet te beschrijven, zo heerlijk. 
Het was heel intens… 
Het was als de geur van de Hof 
Het was als bij het graf van Jezus 
Zijn geur 
Hij is opgestaan!  
Ik weet dat mijn Verlosser leeft! 
Onder alle omstandigheden:  Voor mij!!! 
Als het evenwicht nauwelijks functioneert 
Zelfs als de wereld draait en
Als alles dubbel lijkt
En dit je enorm uitput,
om een goede focus te houden.
Als herstel menselijk gezien niet mogelijk is 
Als revalidatie nodig is voor stabilisatie^^^

Eѐn ding weet ik: 
Niets kan mij scheiden van de Liefde van Christus!
De grootste Man in de geschiedenis 
Hij had geen dienaren, zij noemden Hem Meester. 
Hij had geen diploma, zij noemden hem leraar. 
Hij had geen medicijnen, maar hij genas iedereen. 
Hij won geen militaire veldslagen, hij veroverde de wereld. 
Hij pleegde geen misdaad, maar Hij werd gekruisigd. 
Hij werd begraven in een tombe en stond op uit de dood! 
Hij leeft vandaag! 
Zijn naam..... 
JEZUS!
Ik verlang naar Jezus 
Hij verlangt naar mij ...
 "Quality" tijd met Hem!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten