zondag 24 juli 2022

Gebed's potten

Zondag 10 juli sprak Floor en tijdens de preek liet hij 
een filmpje zien van de prayerbox. 
Dit was voor mij een bevestiging (1) 
om door te gaan met mijn prayer potten, 
mijn gebedspotten.

Ik had al 2 gebedspotten, die ik 
in het Gebedshuis op de Betteld gebruik. 
Degenen die er woensdag avond waren 
met de bidstond hebben het al gezien.
Ik ben van Creatief gebed en creatieve ideeën helpen 
om geloof en gebed dieper te ervaren. 
Ik probeer het visueel te maken.  
2 potten: 
Eén voor de dank U punten, 
De ander voor de gebedspunten. 
Er ligt een wit papiertje bij voor dank- en gebedspunt

De bedoeling is: 
Neem het papiertje en kleur het in, en 
schrijf het dank U / gebedspunt op en 
bid het uit, terwijl u kleurt. 
Door het te kleuren heeft u de tijd om het te overdenken.
Stop het in de pot en we bidden een week lang mee.
Na afloop van de bidstond hoorde ik dat er 
iemand was die dit beeld had gekregen, 
dat er voor gebed witte papiertjes werden gebruikt. 
Dat is nog een bevestiging! (2)

Thijmen sprak zondag en vertelde dat 
hij door het woord van de bidstond en 
tijdens de aanbidding de bevestiging (3) had gekregen. 
KLIK Hier om het te zien. 

Uit Hebreeën 10:24-25
En laten wij op elkaar letten door 
elkaar aan te vuren tot liefde en goede daden. 
Wij moeten onze eigen bijeenkomst niet verzuimen, 
maar elkander aansporen en dat des te meer naarmate u
de dag van zijn komst ziet naderen.
KLIK HIER om de uitleg in de gemeente te zien.
Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten