woensdag 21 april 2021

Architect 's daughter

Psalm 89:2
Van uw liefde, HEER, wil ik eeuwig zingen,
van uw trouw getuigen....

##########

Bijna elke dag probeer ik iets te schrijven. 
Het is mijn verlangen om je mee te 
laten genieten van mijn wandel met de Here. 
Ik wil je mee laten kijken 
in de creativiteit die ik heb gekregen.

##########

Elke keer als ik schrijf ben ik 
mij bewust van het lettertype dat ik gebruik. 
Ze hebben allemaal een naam. Ik gebruik 
Architects daughter het meest op dit moment.
Ik ben namelijk “Architects daughter”

##########

Ik ben een dochter van de Allerhoogste Koning.  
Hij heeft mij gemaakt naar Zijn beeld en gelijkenis. 
De creativiteit heb ik van Hem. 
Door het bloed van Jezus ben ik 
gereinigd en geheiligd en 
mag ik vrij tot de troon van God naderen.
Ik weet wie ik ben in IK BEN!

##########

De Bijbel staat vol met vrouwen, die 
in Gods kracht staan, maar 
ik weet, alles is genade van de Heer.

##########

Hij heeft mij geroepen met deze woorden:
”Volg Mij!” 
Hij heeft niet van tevoren gezegd 
hoe dat zou gaan… 
Zijn belofte was: 
"Ik ben met jou, overal waar je gaat."
 En… Hij was er altijd!
In mijn blog “creativeworship-workshop" wil ik 
iets tonen van mijn creativiteit en geef ik de betekenis. 
Ik ontmoet God, de Vader, de Schepper. 
Hij is een creatief Vader, en ik ben gemaakt 
naar Zijn beeld en gelijkenis. 
Hij geeft daarin de ware vrede en rust. 
Daarin ontwikkel ik met Hem rust en 
vrede door de creativiteit. 
Het is creatieve stille tijd. 
Hem leer ik kennen door creatief met Hem te zijn.

2 opmerkingen:

  1. Reactie van Jenni Ta op Fb:
    Prachtig! Architects daughter๐Ÿ™Œ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reactie van Jan Tine op Fb:
    Geweldig Yvonne ๐Ÿ™๐Ÿป๐Ÿ’•

    BeantwoordenVerwijderen