maandag 12 april 2021

Hulp aan Weerloze & kwetsbare

Deze tekst raakt mij zo sterk,
Dus...even uitgewerkt.
 
Romeien 15:1,2 
Wij, de sterken, moeten 
de zwakken in hun kwetsbaarheid helpen en 
niet ons eigen belang dienen. 
Laat ieder van ons zich 
richten op het belang van de ander, op 
wat goed en opbouwend voor hem is.
 
Deze tekst is een diepe nood, 
een roep van God
Een bevestiging voor waar ik in sta.
 
In mijn vorige blog schrijf ik over Psalm 82
KLIK HIER om te lezen
Ik maakte deze gebedskaart
 
Deze heb ik al heel wat jaartjes in het atelier
Het is een plankier in Noorwegen.
Ik kies deze voor de achtergrond 
van de tekst uit Romeinen.
Het zijn namelijk 2 overbruggingen
Deze komen samen als 1 en 
eindigen in het zelfde water.
Trek daar zelf je conclusie maar uit. 
 
Dit is het meer in Gurebo Noorwegen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten