maandag 12 april 2021

God Help The Outcasts

Een lied uit een Disney film: “God Help The Outcasts”
Is dit niet iets uit het hart van God?

God help de verdrevenen
De hongerige vanaf de geboorte
Laat hen de genade
vinden op aarde
God help mijn volk
We kijken nog steeds naar U
God help de ongewensten
Want niemand zal ... 
Ik vraag voor niets
Ik kan 't krijgen 
Maar ik ken zoveel
met minder geluk 
Gelieve het volk te helpen 
De arme en vertrapte 
Ik dacht dat we allemaal
Kinderen van God waren
God help de verdreven
kinderen van God
Een omstander zegt:
Ik vraag om rijkdom
Ik vraag naar roem
Ik vraag om glorie en 
te schitteren op mijn naam
Ik vraag om liefde die ik kan bezitten 
Ik vraag God en Zijn engelen mij te zegenen 
KLIK HIER om het nummer te luisteren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten