donderdag 7 januari 2021

Psalm 4 door met creativiteit

Ik had vannacht heerlijk geslapen
Veilig ingeslapen bij de Heer! 
& Vandaag begon de dag met 
dit Bijbelwoord op Facebook.

Tijdens het lezen van de psalm 4 in alle talen
was dit wat er duidelijk uitkwam:

David zoekt God eerst
Daarna in de strijd
En weer terug bij God

 
& kwamen deze woorden
De "mij" vertaling: 

Ik zoek U, 
ik roep U als eerste aan
U bent het die mij recht doet


Mensen, hoor toch
Kom, en vertrouw ook op Hem
Hij alleen is goed

Zie, Hij schijnt over mijn leven
Mijn vreugde is groot
Meer als die van de wereld.

Hij maakt mij gelukkig
In vrede leg ik mij neer
Ik woon in een vertrouwd huis 

Daarna heb ik op de ipad 
deze tekening gekleurd over de psalm,
past mooi bij die van Psalm 3.
Verder gegaan met bijbeljournaling
Opnieuw met Rembrandt krijt
Heerlijk en in de natuur. 😀

"HEER, 
laat het licht van uw gelaat over ons schijnen!
In u vindt mijn hart meer vreugde
Dan zien ze U misschien door mij" 

1 opmerking:

  1. Reactie van Annie op FB:
    Dat is toch zo mooi gemaakt.
    Ik kan enorm genieten van al die creatieve uitingen

    BeantwoordenVerwijderen