maandag 31 oktober 2022

De Weg met Hem!

Mijn Bijbeljournal van Johannes 19
Weg met Hem!
De weg met Hem
Hem volgen....
UUU
Mijn verhaal van Johannes 19
Dit raakte mij zo: Weg met Hem!
De menigte riep het uit!!!
Ze willen Jezus niet...
Ik ga de weg met Hem...
Hem volgen & Zijn discipel zijn
Uit Hem heb ik leven ontvangen
De wereld kan tot bloei komen door Hem
Y
De gele ster verwijst 
naar de vervolging van de Joden
Y
Zijn mantel heb ik in 4 blokjes getekend
De dobbelsteen voor de loting 
van Zijn onderkleed
Ga jij de weg met Hem
of zeg je
Weg met Hem!

Johannes 19
Pilatus ging naar buiten en zei: Ik zal Hem hier buiten aan u tonen om u duidelijk te maken dat ik geen enkel bewijs van zijn schuld heb gevonden. Jezus kwam naar buiten, met de doornenkroon op en de purperen mantel aan. Ze begonnen te schreeuwen: "Kruisig Hem, kruisig Hem! Wij hebben een wet die zegt dat Hij moet sterven."
Nadat ze Jezus gekruisigd hadden, verdeelden de soldaten zijn kleren in vieren, voor iedere soldaat een deel. Maar zijn onderkleed was in één stuk geweven, van boven tot beneden. Laten we loten wie het hebben mag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten