zaterdag 1 oktober 2022

Mijn vrede

 

Mijn Bijbeljournal van Johannes 14
Jezus spreekt vol liefde
Alles spreekt over de liefde van de Vader
Het kruis in het midden
Hij geeft ons VREDE

Uit Johannes 14
Ik laat jullie vrede na; 
Mijn vrede geef Ik jullie, zoals 
de wereld die niet geven kan. 
Maak je niet ongerust en verlies de moed niet
Jullie hebben toch gehoord dat Ik zei dat 
Ik wegga en bij jullie terug zal komen? 
Als je Me liefhad zou je blij zijn dat 
Ik naar mijn Vader ga, want 
de Vader is meer dan Ik.
  ♥     ♥ 
Ik vertel jullie dit nu, voordat het gebeurt, 
zodat jullie het geloven wanneer het zover is
Ik kan niet lang meer met jullie spreken, want 
de heerser van deze wereld is al onderweg.
Hij heeft geen macht over Mij, 
maar zo zal de wereld weten dat 
Ik de Vader liefheb en 
doe wat de Vader Me heeft opgedragen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten