dinsdag 15 februari 2022

ik ben in IK BEN

Ik ben in IK BEN
IK BEN IK BEN zegt de Here God

De Ik BEN van alle ik ben’ s

God openbaarde zich aan Mozes als IK BEN

Wanneer je over jezelf spreekt, 
spreek je de naam van God uit. 
Als je gelukkig bent: Ik ben gelukkig. 
Als je dat niet bent: Ik ben verdrietig. 
Met voorstellen: Ik ben…met je naam. 
Zijn naam is verweven met ons bestaan. 

Hij is de IK BEN. IK BEN van alle ik ben’ s.
 Mijn ik ben bestaat door IK BEN. 
Ik ben het doel van Zijn bestaan. 
Als ik mijn naam uitspreek zeg ik 
als eerste Zijn naam: IK BEN. 

Ik begin met Hem! 
Het geheim van het leven… 
Niet alleen voor Hem leven , maar 
vanuit Hem leven. 
Leven vanuit Zijn leven. 
Bewegen vanuit Zijn beweging. 
Handelen vanuit Zijn daden. 
Voelen vanuit Zijn hart. 
Zijn vanuit Zijn zijn. 
Worden wie ik ben vanuit wie Hij is: IK BEN.

Verwerking vanuit het dagboek:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten