maandag 10 mei 2021

Psalm 104 door met creativiteit (2)

Mijn 2e creatieve uitwerking van Psalm 104 
De ceder met in de top een ooievaarsnest
In de hoge bergen zie je de klipdas en de steenbok.

##########

Mijn Psalm 104 (2)
De bomen van de HEER zuigen zich vol,
De ceders van de Libanon, door Hemzelf geplant.
De vogels bouwen daar hun nesten,
in hun kronen huizen de ooievaars.
De hoge bergen zijn voor de steenbokken,
in de kloven schuilen de klipdassen. 

##########

't Is zo mooi om de liefde van God 
de Vader terug te zien in de schepping
Telkens verbaasd het mij weer!
Het Woord in de Psalmen is zo levendig & krachtig
Zo vol met verrassingen
Het verwondert mij elke keer weer...

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een kunstwerk heb je nu gemaakt. Deze is is echt heeeeel mooi. Gods zegen en ik kijk uit naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reactie van Jenni Ta op Fb:
    Prachtig uitgebeeld. Mooie verwondering!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je weer wonderwel gelukt het geschrevene in beelden te vangen. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De steenbok heb je zo mooi neergezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een complimenten van een ieder. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen