dinsdag 18 mei 2021

Psalm 111 door met creativiteit

Mijn creatieve verwerking van Psalm 111
Mijn creatieve verwerking 
is mijn liefdesuiting aan Hem
Ik omarm Zijn liefde
Ik omarm Hem en laat niet los!

Ik hou zo van Hem!
Ik laat Hem niet los…
Ik drink Zijn liefde in 
Ik loof Hem met mijn hele hart

Hij houdt zo van mij
Hij laat mij niet gaan
Hij doordringt mij met Zijn liefde
Hij gaf Zijn leven 

Hij vult mijn hart Zijn liefde
Hij bedekt al mijn zonden
Door Zijn bloed is mijn hart rein
Zijn hart is mijn hart 

*********

Heel leuk om te vertellen.. Ik heb ooit zo'n groot knuffelhart gekregen toen ik op Cardiologie werkte.

3 opmerkingen:

  1. Mooi zo, met dat grote hart! Ik haal je bijna in bedenk ik me, ik plaatste vandaag Psalm 109. Maar goed, tekenen ens childeren kost meer tijd :) Fijne reis is het he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Marja, een hele bijzondere reis in een bijzondere tijd. Zo heerlijk om die tijd in de psalmen door te brengen.

      Verwijderen
    2. Ja, Marja, jij gaat wel heel hard. Ik doe dat ook en heb alle psalmen inmiddels gelezen en bijna alles ingetekend. Ik doe mee met een uitdaging. Vandaar... en met een rustdag in de week.

      Verwijderen