woensdag 22 september 2021

3 in 1

Mijn creatieve uitwerking van Spreuken 15-16
De Vader, Zoon en Heilige Geest
Mijn blik op De Koning
Mijn verlangen naar Hem

Uit Spreuken 16
De HEER toetst wat hem innerlijk beweegt.
Vertrouw bij je werk op de HEER,
en je plannen zullen slagen

Het mysterie van God
Drie eenheid
De Vader, Zoon en Heilige Geest

Uit Spreuken 30:4
Wie is naar de hemel geklommen en weer afgedaald?
Wie heeft de wind met zijn handen gevangen?
Wie heeft het water in zijn mantel gebonden?
Wie heeft de grenzen van de aarde bepaald?
Noem mij Zijn naam, en 
de naam van Zijn Zoon,
als je die kent.

Jesaja 48:16
Kom naderbij en luister hiernaar. 
Van meet af aan heb Ik openlijk gesproken, 
vanaf het begin van de geschiedenis was Ik erbij. 
God de Heer heeft mij gezonden, met zijn Geest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten