zaterdag 4 september 2021

Wijsheid in het Woord

Spreuken 2:6 
Want het is de HEER die wijsheid schenkt,
zijn woorden bieden kennis en inzicht.
 
Mijn verwoording in een gedicht
Zoek naar God
Zoek het Woord
Zoek naar de schat
Verborgen in het Woord

Ontvang Zijn wijsheid
Ontvang Zijn inzicht
Ontvang de Liefde 
Van de Vader vol verstand

Laat Hem toe in je hart
Laat wijsheid toe in je hart
Ontvang Zijn liefde
Diep in je hart
 
Spreuken 2: 10
Want de wijsheid zal in uw hart komen en 
de kennis zal voor uw ziel liefelijk zijn
 
Ik weet niet hoe het bij jou gaat, maar hoe meer ik in het Woord vertoef, hoe meer ik het lees en onderzoek, hoe meer het diep in mijn hart verzinkt. Het geeft echt steeds meer inzicht en brengt mij in de diepte van God. Er ontstaat steeds meer verlangen om nog dieper te gaan. Het doet mijn liefde voor Hem vermeerderen. Ik krijg steeds meer dorst en honger....
 ♥  ♥  
Mijn creatieve verwerking van Spreuken 2:6
Een ipad verwerking van deze

Geen opmerkingen:

Een reactie posten