dinsdag 28 september 2021

Dagelijkse post

Wat ben je aan het doen?
Elke ochtend als ik Facebook open 
om te posten krijg ik deze vraag

♥   ♥ 

Vandaag uit Spreuken 22:17,18
Schenk mijn kennis een aandachtig oor,
luister naar de woorden van de wijzen.
Het is goed ze vast te houden,
zodat je ze altijd op je lippen hebt

♥  ♥  ♥  ♥ 

Mijn vraag aan jou:
Wat spreek jij?

Weet je dat woorden kracht hebben?
En je met de mond Gods Woord kunt belijden 
Met de mond kunt bemoedigen
Maar ook
Met de mond kunt roddelen en vloeken

Psalm 116:10 
Ik heb geloofd, daarom spreek ik

II Corinthe 4:13
k heb geloofd, daarom heb ik gesproken; 
geloven ook wij, en daarom spre­ken wij ook.

Jezus zegt in Matheus 12:34
Want uit de overvloed van het hart 
spreekt de mond. 

Jacobus 3
Dit hoofdstuk gaat over de tong

♥  ♥  ♥  ♥ 

Ik kom er nog wel op terug 
in een komende blog
♥  ♥  ♥  ♥ 
Bewerking gemaakt op Facebook door Yvonne 
Bewerking met de computer
De tekst uit HET WOORD
Verwerking samen met de Facebookgroep 
Creatief de Bijbel door 

1 opmerking:

  1. Mooi 💕 heel mooi. Een goede spiegel❤️
    Reactie van Jan Tine op FB

    BeantwoordenVerwijderen