woensdag 23 juni 2021

Psalm 138 door met creativiteit (1)

Mijn creatieve verwerking van psalm 138
Ik met harten  
De boom van leven met harten  
de slang omwikkelt de boom

Mijn Psalm 138
Ik wil U loven met heel mijn hart,
Ik zal voor U alleen zingen 
mij buigen naar Uw heilige tempel,
Uw naam loven om Uw liefde en trouw:
Groot is de majesteit van de HEER.

De HEER is hoogverheven!
U houdt mij in leven
De HEER zal mij altijd beschermen.
HEER, Uw trouw duurt eeuwig
Mijn beleving in deze psalm
Ik wil mijn liefde voor God uit drukken.
Ik ben zo blij en dankbaar 
Hij heeft mijn leven zo verrijkt 
Hij is de 1e liefde van mijn leven.
Ik kan niet zonder Hem!

De vijand probeert er tussen te komen.
Hij kan er niet tussen komen, want
De Heer is mijn Beschermer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten