zondag 28 maart 2021

Hij draagt de zegekroon!

Een prachtige opwekking 
Zing je mee? KLIK HIER!

U zult altijd voor ons strijden 
U hebt steeds Uw trouw getoond
Deze waarheid is mijn blijdschap
Heer, U draagt de zegekroon

U, mijn helper en beschermer
U, mijn redder en mijn vriend
Uw genade is mijn adem en mijn lied

Waar Uw grootheid wordt bezongen
Wil ik knielen voor Uw troon
Waar U bent, verstilt de onrust
Want U draagt de zegekroon

Vul dit huis nu met Uw glorie
Vul ons hart met heilig vuur
Uw genade is mijn adem en mijn lied
Halleluja!
Jezus overwon
Jezus overwon
Halleluja! Prijs Hem
Die de wereld overwon

U zult altijd voor ons pleiten
U zocht door tot U ons vond
En geen macht kan U bestrijden
Want U draagt de zegekroon

U bent Jezus, de Messias
Die de wereld redding biedt
Uw genade is mijn adem en mijn lied

Geen opmerkingen:

Een reactie posten