woensdag 17 maart 2021

Psalm 63 door met creativiteit

Mijn uitwerking van Psalm 63

Rechts bovenaan zijn mijn lippen, 
die zingen God’ s lof
Geven een kus van liefde voor Hem!
Ik lig op mijn bed onder mijn quilt, 
in de rechterhand van God
Het Woord van God in mijn handen
De duif 
Onder de schaduw van Zijn vleugels
Het dorre land ligt achter mij
Ik lig op het water
in de rechterhand van God

*********

Mijn Psalm 63
God, U bent mijn God, U zoek ik,
naar U smacht mijn ziel,
naar U hunkert mijn lichaam

In een dor en dorstig land, zonder water
Uw liefde is meer dan het leven,
Mijn lippen zingen Uw lof.

U wil ik prijzen, mijn leven lang,
roepend Uw naam, de handen geheven.

Liggend op mijn bed denk ik aan U,
wakend in de nacht prevel ik Uw naam.

U bent altijd mijn hulp geweest,
Ik juichte in de schaduw van Uw vleugels.
Ik ben aan U gehecht, met heel mijn ziel,
Uw rechterhand houdt mij vast.

3 opmerkingen: