vrijdag 26 maart 2021

Psalm 71 door met creativiteit

Mijn uitwerking van Psalm 71
Ik heb de film van mijn leven getekend
Zoals er staat geschreven
Mijn psalm 71

HEER, mijn God,
Van jongs af vertrouw ik op U.
Al vanaf mijn geboorte steun ik op U,
In de moederschoot was U het die mij droeg,
U wil ik altijd loven.

Voor velen ben ik een teken,
U bent mijn veilige schuilplaats.
Heel de dag is mijn mond
vervuld van Uw lof en Uw luister.

Mijn mond verhaalt van Uw gerechtigheid,
van Uw reddende daden, dag aan dag,
hun aantal kan ik niet tellen.
Spreken zal ik over Uw macht, HEER, mijn God,

God, U onderwees mij van jongs af aan,
en steeds nog vertel ik Uw wonderen.
Verstoot mij niet nu ik oud word,
verlaat mij niet nu mijn kracht bezwijkt.

Uw gerechtigheid rijst hoog op, o God,
U hebt grootse daden verricht.
U hebt mij doen zien veel ellende en nood 
God, wie is aan U gelijk?

Mijn lippen zullen juichen wanneer ik voor U zing,
ik zal jubelen omdat U mij hebt verlost.

*********

De komende week wil ik op de andere blog meer over mijn leven schrijven en de film van mijn leven uitleggen.

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan Yvonne. Ik kijk uit naar je andere blog. Fijn weekend gewenst und Liebe Grüße, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reactie van Jenni Ta op Fb:
    Wauw wat bijzonder mooi uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reactie van Annie D op Fb:
    Wauw wat byzonder mooi
    Super!

    BeantwoordenVerwijderen