dinsdag 16 maart 2021

Psalm 62 door met creativiteit

Mijn uitwerking van Psalm 62
Een loflied aan onze God
Hij zit op de troon! 

*********

Mijn psalm 62
Alleen bij God vindt mijn ziel haar rust
van Hem komt mijn redding.
Hij alleen is mijn rots en mijn redding
mijn burcht, nooit zal ik wankelen.

Zoek rust, mijn ziel, bij God alleen
van Hem blijf ik alles verwachten.
Hij alleen is mijn rots en mijn redding
mijn burcht, ik zal niet wankelen.

Bij God is mijn redding en eer
mijn machtige rots, 
mijn schuilplaats is God.
mijn God!

Vertrouw op Hem, mijn volk, te allen tijde,
God is onze schuilplaats. sela
1Eenmaal heeft God gesproken,
tweemaal heb ik het gehoord:
‘De macht is aan God!
Opwekking 827
Laten we Hem prijzen!
KLIK HIER om mee te zingen.

*********

Wie omvat de zeeën met zijn hand
Wie gaf vorm aan elke korrel zand
Koninkrijken beven voor zijn stem
Heel de schepping juicht tot eer van hem

Zie onze God
Hij zit op zijn troon
Laten wij Hem eren
Zie onze Heer
Niemand is als Hij
Laten wij hem eren
Als Heer

Wie vertelde Hem wat wijsheid is
Wie weerlegt Hem die de waarheid is
Wie verbeterd Hem die alles weet
Wie doorgrondt de daden die Hij deed

Wie verdroeg de spijkers door zijn vlees
Wie versloeg het graf toen Hij verees
Dood en zonde zijn tenietgedaan
Jezus, Redder, Hij is opgestaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten