zaterdag 22 januari 2022

Ik zal juichen

Ik kwam deze tegen
Mijn zelfgemaakte kaart

Ondanks alles.....
De tekst op de proclamatie
tekening zegt genoeg!

Dat is het
Dat is wat ik wil
Hem zoeken
Zijn nabijheid!

     
Mijn hart zegt U na:
"Zoek mijn nabijheid!"
Uw nabijheid, HEER, wil ik zoeken...
Uit Psalm 27 / Psalm 105
     

Psalm 27
De HEER is mijn licht, mijn behoud,
wie zou ik vrezen?
Bij de HEER is mijn leven veilig,
voor wie zou ik bang zijn?

Jesaja 12:2,3
Zie, God is mijn heil,
ik zal vertrouwen en geen angst hebben,
want mijn kracht en psalm is de HEERE HEERE,
Hij is mij tot heil geworden.

Habakuk 3
"Al zal de wijnstok niets voortbrengen,
Al zal de oogst van de olijfboom tegenvallen,
Al zal er geen koren op de akkers staan,
Al zal er geen schaap meer in de kooien zijn,
Geen rund meer binnen de omheining

Toch zal ik juichen voor de HEER,
Jubelen voor de God die mij redt."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten