zaterdag 1 januari 2022

Express

Een nieuw jaar is begonnen
Ik wens je Gods zegen
voor 2022!

In deze tijd kijk ik terug en
Bekijk ik wat ik 't komende jaar 
zou willen bereiken.
 
Dat kan soms best moeilijk zijn
Zeker nu ziekte mij stilzet
Ik eigenlijk niets kan
 
Als revalideren & herstel 
Minimaal 1/2 - 1 jaar gaan duren
 
Een begin van een nieuw seizoen
Uitstappen uit de situatie
Instappen in iets nieuws van herstel  
Voor mij - is er verwachting & uitzien

Heb jij al wat plannen gemaakt?

Ik kwam deze oude expressie tegen
Heel kleurrijk
Nietszeggend misschien?
 
Toch haal ik er wel wat gekkigheid uit
Dat doe ik wel vaker
Ben benieuwd wat jij er uit haalt
 
Ik zie een gek zwart monster
Gelukkig op de achtergrond, die 
probeert zich naar voren te dringen
 
Dat gaat niet door!
De kleurenexplosie houdt het tegen
De komende week ga ik dus
In het atelier expressief worden
Covid achter mij laten
Uitzien wat God in geeft

Doe je mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten