donderdag 22 juli 2021

Sta op en stap op

Een spontane expressie 
met verrassend eindresultaat!
Wat zie je?
Een storm & een bootje
^^^^^^^^^^
Waar denk je dan aan?
Een storm? 
Een boot!
*De storm op het meer
*Paulus schipbreuk
*Jona
*Een spook
*Jezus loopt over het water
*Petrus stapt uit de boot....
Geloof!!!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
STA OP & STAP UIT DE BOOT!
^^^^^^^^^^^^
Durf je uit de boot te stappen?
De storm tot zwijgen te brengen?

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Petrus stapte uit de boot
^^^^^^^^^^
Jozua was vastberaden 
^^^^^^^^^^
Jozua 1:9 
Wees vastberaden en standvastig, 
laat je door niets weerhouden of ontmoedigen, 
want waar je ook gaat, 
de HEER, je God, staat je bij.

WEES STERK EN MOEDIG!
^^^^^^^^^^
Jes.41:10 
Vrees niet, want Ik ben met u; 
zie niet angstig rond, want 
Ik ben uw God. 
Ik sterk u, 
ook help Ik u, 
ook 
ondersteun Ik u met 
Mijn heilrijke rechterhand 
^^^^^^^^^^
Durf jij het?
Uit te stappen?
Heb je het al eens gedaan?
^^^^^^^^^^
Ik hoor het graag van je!
Laat gerust je reactie achter...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten