woensdag 14 juli 2021

De Overschrijfbijbel Spreuken

Ik heb nog iets ontdekt:
De overschrijfbijbel
Ken jij deze?
De Overschrijfbijbel is in Willibrordvertaling.
Het is een meditatieve en creatieve manier 
om de Bijbel te lezen. 
Mijn ervaring is dat je door door regelmatig 
een tekst of tekstgedeelte gedeelte 
over te schrijven, de woorden opeens 
meer kracht en betekenis krijgen. 
Het komt veel meer binnen.
Ik onthoud het beter

 

Het overschrijven van Het Woord
Wat is dat gaaf om te doen...
Heb jij het ooit gedaan?
Een tekst overschrijven.
Het is een goed hulpmiddel om 
het Woord beter te onthouden.
Zo ziet het er uit.

 

Ik doe de Spreuken, maar je kunt ook 
gewoon een schrift nemen en 
teksten uit de Bijbel overschrijven. 

3 opmerkingen:

  1. Ik vindt het heel fijn de teksten komen dieper binnen.
    Reactie van Roos S op Fb.

    BeantwoordenVerwijderen