donderdag 8 juli 2021

This is my God

Fil. 2 

Laat die gezindheid bij u zijn, 
welke ook in Christus Jezus was, die, 
in de gestalte Gods zijnde, 
het Gode gelijk zijn niet als een roof heeft geacht, maar 
Zichzelf ontledigd heeft, en de gestalte van 
een dienstknecht heeft aangenomen, en 
aan de mensen gelijk geworden is. 

En in 
Zijn uiterlijk als een mens bevonden, heeft 
Hij Zich vernederd en is 
gehoorzaam geworden tot de dood, ja, 
tot de dood des kruises. Daarom heeft 
God Hem ook uitermate verhoogd en 
Hem de naam boven alle naam geschonken, 

opdat 
in de naam van Jezus zich 
alle knie zou buigen van hen, die 
in de hemel en die op de aarde en 
die onder de aarde zijn, en 
alle tong zou belijden: 
Jezus Christus is Here, tot 
eer van God, de Vader!

Zo begint Darlene van Hilsong haar introductie van dit nummer
KLIK HIER om te luisteren.

*********

Hoe kan ik je laten zien & uitleggen wie God voor mij is?

Wat Hij voor mij betekent en 
wat Hij voor mij heeft gedaan!

Het is zoveel om op te noemen, 
te beschrijven en uit te leggen.
Het enige is dat je Hem moet aannemen.
Geloven dat het waar is en 
gaan ontdekken dat het waar is.
Voor mij geen andere god
Voor mij geen andere weg:
Hij is voor mij de weg,
de waarheid en het leven. 

*********

De tekst van het lied
Your grace is enough
More than I need
And your word I will believe
I wait on You
Draw near again
And your spirit make me new

And I will fall at your feet
I will fall at your feet
And I will worship you here

Your presence in me
Jesus light the way
By the power of your word
I am restored
I am redeemed
By your spirit I am free

And I will fall at Your feet
I will fall at your feet
And I will worship You here

Freely You gave it all for us
Surrendered Your life upon the cross
Great is your love poured out for all
This is our God

Lifted on high from death to life
Forever our God is glorified
Sovereign king rescued the world
This is our God

*********

This is my God

Geen opmerkingen:

Een reactie posten