zondag 4 juli 2021

Bijbeljournaling

Bijbeljournaling 
Wat is het en hoe doe je het?

*********
Voor mij is het stille tijd met God
Creativiteit combineren met Gods Woord
Tijd nemen om stil te zijn
De Woorden lezen en herlezen
Ontdekken dat er zo veel meer in staat
Verbazing om de diepten van God in het Woord
Het is eigenlijk tekenen, kleuren en 
creatief zijn in en met de Bijbel.
Een andere vorm van stille tijd

*********
Hoe doe je het?
Je kunt allerlei creatieve 
werkvormen gebruiken in het journalen.
Google maar eens en je kunt allerlei voorbeelden vinden.
Op Pinterest is ook heel veel te vinden.
Mijn voorkeur gaat naar kleuren en 
tekenen met kleurpotloden.
Ik heb er voor gekozen om de tekst 
leesbaar te houden.

*********
Ik ben benieuwd of jij al ervaring hebt
Laat het horen in een bericht.

*********
Als je belangstelling hebt is het mogelijk om je 
op te geven voor een workshop met uitleg 

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het ontzettend leuk en mooi soms ook om te zien bij anderen, maar maar tekenen en kleuren in mijn Bijbel is niets voor mij -kan het ook niet ;)
    Tegelijk zo mooi zoals God ons allemaal verschillend heeft gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schrijf en kleur veel in mijn Bijble, soms ook kleine tekeningen en hand lettering quotes, het lezen en mediteren wordt er door versterkt, je praat met het Woord als het ware!

    BeantwoordenVerwijderen