vrijdag 9 juli 2021

Hier is mijn hart

Dit schilderij is spontaan ontstaan
Het ligt al een tijdje "in de kast"
Een spontane kleurrijke "Mini"
met een woord van bemoediging!

Tijd om het verhaal erbij te schrijven.
Ik werd bepaald bij de kleur groen en een hart. 
Groen heeft te maken met frisheid.  
Groen is groei,  groeien => bloei.

    ♥    ♥ 

Terwijl ik begon met schilderen, 
kwam het lied: ”Here s my heart, Lord,” 
in mijn gedachten.
Het is te beluisteren: KLIK HIER!

  ♥    ♥ 

Hier is mijn hart, Heer
Hier is mijn hart, Heer
Spreek Uw waarheid
Binnen in mij

Ik ben van U
Ik ben aanvaard
Ik ben geliefd en puur gemaakt
Ik leef opnieuw
Ik adem in
Ik vind herstel, een nieuw begin

U bent sterk
U behoudt
U vergeeft
U bent trouw
U bent licht
Schijn in mij
U die leeft, leef in mij

Hier is mijn leven
Hier is mijn leven
Spreek uw waarheid
Binnen in mij

Hier is mijn leven
Spreek…

    ♥    ♥ 

I Petr.5:7 
Je mag je zorgen op Hem wentelen, 
want je ligt Hem na aan het hart.

    ♥    ♥ 

Psalm 23: 
Hij zalft je hoofd met olie. 
De beker vloeit over!

Als je goed kijkt, is dit een hart 
waar het leeft, 
waar het licht is 
De zegen van God daalt neer van boven af. 

    ♥    ♥ 

Zie je het goud? 
Als je het schilderij wat beweegt is het te zien. 
Het is Gods trouw. 
Het zijn de zegeningen van God. 
Deze zegeningen zijn zo waardevol in je leven. 
Het is vruchtbare grond. 
Er is gezaaid en het komt tot bloei. 

    ♥    ♥ 

Gods zegen!
Dit schilderij is voor 
    ♥    ♥ 
Het is een hart ♥ voor jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten