zaterdag 24 juli 2021

Kostbaar halssieraad

Mijn creatieve verwerking van Spreuken 3:1-5 
Snoer van parels, een herinnering aan ketting van mijn moeder, een hanger van liefde en Harten

  ♥     

Woord voor mijn zoon:
Mijn zoon, vergeet niet wat ik je heb geleerd;
God is zo’n waarheid in mijn leven,
Zonder Hem zou ik niet bestaan
Hij geeft mij vreugde 
Hij is mijn alles

  ♥     

Dat Zijn liefde ook jou omringt
Als een kostbaar sieraad
Als de mooiste ketting van een moeder,
Het kostbaarste wat een moeder 
aan haar zoon wil geven

Een hart van liefde in goud omwikkeld
Als een hanger aan deze parelsnoer

  ♥      

Uit Het Woord
Heb ontzag voor de HEER
Mijn zoon, vergeet Mijn lessen niet,
houd in je hart Mijn richtlijnen vast.
Ze vermeerderen de dagen van je leven,
geven je vele jaren van geluk.
Mogen liefde en trouw je nooit verlaten,
wind ze om je hals,
schrijf ze in je hart.
  ♥     
God en de mensen zullen je genegen zijn
en je zult waardering ondervinden.
  ♥     
Vertrouw op de HEER met heel je hart,
steun niet op eigen inzicht.
Denk aan Hem bij alles wat je doet, 
dan baant Hij voor jou de wegen..... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten