vrijdag 16 juli 2021

Luister de Spreuk en

Na de Psalmen excursie in creativiteit 
begin ik nu met de Spreuken
Ik lees verschillende vertalingen
Ik luister het Woord
Ik zie er naar uit!

*********
Laat wie wijs is goed naar deze spreuken luisteren en nog wijzer worden. Laat wie verstandig is meer en meer de vaardigheid verwerven 6deze spreuken en diepzinnigheden te begrijpen, deze woorden en scherpzinnigheden van de wijzen te doorgronden... (NBV)

*********

De Passion schrijft:
Gebruik ze als sleutels om de schatten 
van ware kennis te ontgrendelen. 

De spreuken geven je een geweldige vaardigheid om te onderwijzen en wijsheid over te dragen.
De jeugd zal het richting tot hun bestemming geven.
Ze leren je volwassenheid.

De spreuken zullen je nog wijzer maken.
Het sterkt het onderscheidingsvermogen,
Het geeft briljante strategieën om 
leiderschap te verwerven. 

*********

Deze koninkrijk 's onthullingen zullen je 
begrip openbreken
en de diepere betekenis onthullen...

*********

Ga je met mij mee op deze ontdekkingstocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten