woensdag 7 juli 2021

Getsemané

Ken jij de film  "De Passion of Christ?"
Heb je deze gezien?

*********

Ondanks dat het heftig is, is het een 
voor mij reële kijk naar wat 
de Here Jezus heeft doorgemaakt om mij (ons) 
in de vrijheid te brengen.
Het raakt mij altijd weer heel diep!

*********

Er is een tijd geweest 
Dat ik elke dag dit filmpje aanzette
Het hielp mij door mijn moeilijke periode
Het was mijn stille tijd met Hem
Een kostbare periode, waar Hij zo dichtbij was

*********

Dit filmpje is een klein stukje uit de Passion
Het lied: Awesome God" wordt erbij gezongen.
 KLIK HIER om het te zien
Het is best heftig, maar het is wel geschiedenis.

*********

Het is realiteit wat Hij heeft doorstaan
Het is wat Hij in plaats heeft gedaan
Ik had moeten sterven 
Hij nam mijn plaats
Een omwisseling
Zodat ik mag erven
In Zijn huis mag wonen.
Hij deed het voor mij! 
Dank U Jezus!

*********

Hij deed het voor jou!
Ken jij Hem?
Heeft Hij jouw hart?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten