maandag 22 augustus 2022

Door Jezus bloed

In 't Gebedshuis op maandagavond 
komen we samen voor creatief gebed 
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
  ♥
We zijn gaan scheuren en plakken

Zij vertelt: 
Ik ben voor het eerst op de Betteld. Ik kom uit de traditionele kerk en was bij de dienst van Wim Hoddenbagh. Wat mij raakte wat hij zei over het bleod van Jezus: rechtvaardig, verlost, vrede, Gods eigendom, en al die andere. Ik ben gekocht en betaald. Bloed van Jezus – Ik dacht aan de doornenkroon. Als kind vond ik het altijd heel erg dat Hij die op moest. Voor mij. Later kwam die tekst: 
  ♥
Jesaja 1:18 
Al waren uw zonden als scharlaken, ze zullen wit worden als sneeuw; al waren ze rood als karmozijn, ze zullen worden als witte wol. 
  ♥
Ik heb er witte bloemen bij geplakt. 
Het gebeurde tijdens het maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten