woensdag 17 augustus 2022

Uw wil wordt mijn wil

In 't Gebedshuis op maandagavond
komen we samen voor creatief gebed
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
$
Met soft pastel maken we een proclamatie
Zij vertelt over Psalm 21
Ik begreep het eerst niet. Door de uitleg begreep ik het. Ik weet het eigenlijk niet, maar ik heb er eigen woorden van gemaakt. Uw wil wordt mijn wil. Ik wil net zo worden als U. Als een verklaring. Ik zag ook een brief, alsof het een brief van God is, naar mijn hart. Het verlangen van mijn hart. Het gaat als een brief naar de hemel. En… God zal mijn gebed verhoren als het Zijn wil is. Zijn wil wordt dan ook mijn wil. Mooie woorden als goedheid, rechtvaardigheid, genade, vrede en liefde op de scheuren zorgen voor heling. 
Dat zijn de vruchten van de Heilige Geest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten