donderdag 18 augustus 2022

Wat ben je aan 't doen?

In 't Gebedshuis op maandagavond 
komen we samen voor creatief gebed 
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
  ♥
We zijn gaan scheuren 
Zij vertelt:
Ik heb een vierdeling van de preek gemaakt. 
*Wat ben je aan het doen? 
*Bekeer je 
*Bevrijd je van de vloek
*Vervul je met Gods Geest  
  ♥
De zekerheid van het geloof! Wat houd je tegen om in de vrijheid te leven? In de leugen geloven. Ik ben angstig over mijn gezondheid. God zegt: "Wees in geen ding bezorgd" Deze tekst heb ik eerder gekregen op de camping. 
  ♥
Jezus is voor mij aan het kruis gegaan en ik mag vertrouwen dat, het ook voor mij is. Ik mag vertrouwen en loslaten. Ik hoef niet bezorgd te zijn. 
  ♥
Ik heb de Bijbel er bij geplakt. Ik lees heel veel boeken over de Bijbel, maar niet de Bijbel zelf. Ik werd door al die boeken zo in de war gebracht. Ik dacht; “Wat moet ik nu geloven.” Bv. Over genezing. Ik moet de Bijbel zelf er over gaan lezen. i.p.v. andermans blik op iets. Dit is mijn voornemen om dat het komende jaar op te pakken. Wat zegt God tegen mij? Loslaten en vertrouwen…
  ♥
Bevrijd van de vloek is ook loslaten: de handboeien mogen af en in ontspanning. Ik hoef niet vast te houden. Ik mag de angst laten gaan….
  ♥
De regenboog zie ik veel in mijn woonplaats Ik zie een klein wolkje met zo’n regenboog. Dat is Gods trouw

Filippenzen 4:4-8
Verblijd u altijd in de Heere; ik zeg het opnieuw: Verblijd u.
Uw welwillendheid zij alle mensen bekend. De Heere is nabij. Wees in geen ding bezorgd, maar laat uw verlangens in alles, door bidden en smeken, met dankzegging bekend worden bij God; en de vrede van God, die alle begrip te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten bewaken in Christus Jezus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten