donderdag 25 augustus 2022

Verbaasd!

In 't Gebedshuis op maandagavond 
komen we samen voor creatief gebed 
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
 ♥ 
Zij vertelt wat God heeft laten zien:
Ik heb nagedacht over vorige week, en waar ik nu ben. Ik ben onder de indruk. God heeft mij verbaasd. Wat je ervaart, ga je van houden. In de dienst was zijn in Zijn aanwezigheid. In His presence… dan opent de hemel Een stukje tot rust komen in Zijn aanwezigheid. Hoe leg je dat uit? Ik weet het wel… Door de tijden heen, in moeilijke situaties, ervaarde ik het wel eens, maar nu ten volle. Het is heel bijzonder. De dingen verbazen Hij is zo dichtbij! In de schatkamer… Zonder haast… Dit zijn de sleutels. De situatie is niet veranderd. Hij verandert mij. Van binnen kom ik tot rust, dat is het meest verbazende om van daaruit de dag te beginnen. Aan het einde van de dag denk ik dan: “Het was een heerlijke dag.” Het feestje met Hem elke dag. In Zijn aanwezigheid. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten