dinsdag 9 augustus 2022

Praat mee...

in 't Gebedshuis op maandagavond
komen we samen voor creatief gebed
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
     
Deze keer zijn gaan we scheuren & laten alles los

Zij vertelt:
Hier staat praat mee en gezien worden. Ik wil graag anderen zien en ik wil met hen in gesprek gaan. Elke dag is er eentje.  Ik wil ook niet terug kijken naar het verleden, maar naar de toekomst.
Ik heb: blij met elkaar neergezet en een zwaan met jongen. Zoals God voor de jongen zorgt, zo mogen wij Gods liefde aan de anderen laten zien. Het is belangrijk dat wij het Vaderhart van God laten zien. 't verleden kan dan helpen om in te voelen. Kwetsbaar dat past. We willen ons mooi laten zien, hoe goed God is. Ik denk dat de kwetsbaarheid van onszelf ook heel mooi past. Alles bouwt mee aan ons karakter

De bij verwoord Spreuken 16:24
Lieflijke woorden zijn een honingraat, zoet voor de ziel, en genezing voor de beenderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten