maandag 29 augustus 2022

't Bloed spreekt

In 't Gebedshuis op maandagavond 
komen we samen voor creatief gebed 
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
  ♥
Mijn proclamatie
Ik heb een deuropening getekend met het bloed aan de deurposten, zoals de Israëlieten het bloed aan de deurposten aanbrachten, zodat de engel des doods hun huis voorbij zou gaan. Wij overwinnen door ’t bloed van het Lam en ons getuigenis voor ’t Woord. 

Jezus bloed pleit voortdurend voor ons.
Door Jezus bloed ben ik gerechtvaardigd, rein, heilig en apart gezet, verlost en vrij, heb ik vrede en vergeving ontvangen. 

Ik heb brood en wijn getekend. Zijn lichaam voor mij verbroken. Jezus zegt: IK BEN het brood des levens. 
Zijn bloed zodat ik mag leven. Hij zegt: IK BEN de ware wijnstok. Blijf in MIJ!

Ik ben geïnspireerd door de prediking van Wim Hoddenbagh. Te beluisteren. KLIK HIER!
DPM heeft vele proclamatiekaarten
Derek Prince schrijft, leerde en leefde dit:
"Er is meer kracht in één druppel van het bloed van Jezus, dan in het hele rijk van satan en zijn aanhangers, maar we moeten die kracht wel leren toepassen." We overwinnen de vijand door te getuigen van het bloed van het Lam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten