vrijdag 19 augustus 2022

Spreek leven

In 't Gebedshuis op maandagavond 
komen we samen voor creatief gebed 
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
  ♥
We scheuren, plakken en kleuren
Zij vertelt haar proclamatie:
Ik kom uit Noord Ierland. Ik ben 8 jaar geleden tot geloof gekomen uit de wereld. Ik dacht dat de wereld geweldig was. Ik was een feestvarken. Alles was heel gezellig. Als je Hem leert kennen, Zijn Vaderhart…. Daar ben ik mee begonnen met tekenen. Hij heeft mijn hart veranderd. Wij zijn in Zijn Vaderhart. Spreek leven. Spreek Jezus. Woorden hebben kracht. Onze tong heeft veel macht. We spreken leven over onze situatie. Gods Woord zegt het. We hoeven het niet te voelen. Shine in me, Lord - Schijn in mij, Heer! Mijn grootste gebed. Ik ben niet perfect. Door Hem , die in mij leeft, mag ik schijnen. Mijn grootste gebed. Anderen bemoedigen. Hij zal mij de vrede geven, vrede die de wereld niet geven kan. 
  ♥
Johannes 14:27 
Ik laat jullie vrede na; mijn vrede geef Ik jullie, zoals de wereld die niet geven kan. Maak je niet ongerust en verlies de moed niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten