zondag 21 augustus 2022

Zo begint het

 

In 't Gebedshuis op maandagavond 
komen we samen voor creatief gebed 
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
  ♥
We zijn gaan scheuren 
  ♥     ♥ 
Zij vertelt:
Ik kom uit Argentinië en werk daar als zendelinge. We zijn nu 2 weken in Nederland en hebben hier een mooie tijd. Het is hard werken. We zijn voorgangers van een kerk. 

Iedereen daar zegt: “Wat zeg je?”
Wat zeg je, dat ik moet doen? Hoe moet ik het doen? Onze opdracht is een nieuwe generatie voor te bereiden. Het vuur van de Heilige Geest brengen. Naar het einde van de wereld gaan…. Het is onze missie. We gaan, daar waar geen kerk is, planten we nieuwe. 


Ik ben dankbaar dat Europa zoveel missionarissen naar Argentinië heeft gestuurd. "Stuur mensen om ons te helpen, God," is mijn gebed. We hebben een auto nodig. We willen de jongeren bereiken. Wij gaan….

Ik dank God voor mijn familie. God heeft een deur geopend dat we naar Nederland konden komen. Dat is een groot cadeau van God voor ons. 

De bril staat voor: dat we een nieuw zicht van de Heilige Geest krijgen voor ons als we naar Argentinië te gaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten