zaterdag 13 augustus 2022

Verberging

In 't Gebedshuis op maandagavond
komen we samen voor creatief gebed
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
$
Met soft pastel maken we een proclamatie 
Zij vertelt over haar werk
Psalm 32:7,8
U bent mijn schuilplaats, 
U beschermt mij voor benauwdheid, 
U omringt mij met vrolijke gezangen van bevrijding. 
 Ik onderwijs u en leer u de weg die u moet gaan; 
ik geef raad, Mijn oog is op u.

Mijn dooptekst. Ik ben gedoopt toen ik 20 was. Ik dacht eerst:
”Is dit niet mijn gedachte.” Ik doe de Bijbel open precies op dit gedeelte. Heel bijzonder! In de achtergrond de zee en de zon. Bij U kan ik mij verbergen, U beschermt mij voor gevaar. Ik ben zo blij, dat ik voor U wil zingen, want U heeft mij bevrijd. De tent slaat op het verbergen. Ik kreeg deze tekst bij mijn doop, maar het heeft ook veel met mij gedaan.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten