zondag 28 augustus 2022

Met Jezus fietsen

In 't Gebedshuis op maandagavond
komen we samen voor creatief gebed
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
  ♥     ♥ 
Zij vertelt:
Het is voor mij moeilijk om de woorden allemaal te begrijpen. Ik ben Duits. Lang zal ik leven in de heiligheid. Ik heb 15 jaar hard gewerkt en ben ziek geworden. Ik ben altijd onderweg naar huis. Ik ben graag in de stilte. Ik haal mij Jezus voor ogen, waar Hij is. Ik wil stil zijn om Hem te horen. 
De natuur, als ik in het bos ben, bij het water, wat ik ervaar is ….
Zondag vroeg ik de Heer om een woord. Psalm 23: “Ik leid je aan groene weiden en stille wateren. 
 ♥ 
De verbinding die ik voelde met de natuur, van jongs af aan, letterlijk met Jezus fietsen. Dat was voor mij God, nog steeds. We kunnen alles met Hem doen. Wandelen met Hem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten