vrijdag 12 augustus 2022

Wie?

In 't Gebedshuis op maandagavond
komen we samen voor creatief gebed
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
     
Deze keer ben ik gaan scheuren

Ik had al een poort uitgescheurd. 
Ik heb psalm 24 uitgewerkt. 
Eén van mijn lievelingspsalmen na 23. 

Psalm 24:7-10
Heft, poorten, uw hoofden omhoog, en verheft u, gij aloude ingangen, opdat de Koning der ere inga. Wie is toch de Koning der ere? De Here, sterk en geweldig, de Here, geweldig in de strijd. Heft, poorten, uw hoofden omhoog, en verheft ze, gij aloude ingangen, opdat de Koning der ere inga. Wie is Hij toch, de Koning der ere? De Here der heerscharen, Hij is de Koning der ere. Sela

Hij is er altijd bij...
 Wie is de Koning der ere? De Koning der heerscharen
Hij is de Koning der ere. 
Ik heb de rest van de Psalm er rondom heen geschreven. 
Ik heb ook een kroon gestempeld. 
Ik ga deze later nog met goud bewerken. 
Eenvoudig en sprekend. 
Zo spreekt God door Zijn Woord heen. 

Psalm 24: 3-4
Wie mag de berg des Heren beklimmen, wie mag staan in zijn heilige stede? Die rein is van handen en zuiver van hart

Jesaja 40:3
Hoor, iemand roept: Bereidt in de woestijn de weg des Heren, effent in de wildernis een baan voor onze God.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten