zaterdag 20 augustus 2022

Het keerpunt

In 't Gebedshuis op maandagavond 
komen we samen voor creatief gebed 
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
  ♥
Proclamatie van krijt en scheuren
Zij vertelt:
In ’t begin wist ik niet wat ik wilde maken. Ik zat te bladeren en las: Hoe is het met Renske? Daar moet ik dus wat mee… Ik kwam een hart tegen, daar mijn naam op geplakt. 5 jaar terug kwam ik voor het eerst op de Betteld. Geloof werd voor mij belangrijk. Steekpunten gemaakt. Ik heb mij bekeerd. Ik ben geliefd. Ik moet goed voor mijn lichaam zorgen. Jezus woont in mij. Geniet van de kleine dingen. Jezus keek naar mijn hart en wilde een relatie met mij. 
Efeze 1:13,14 In Hem bent ook u, toen u de boodschap van de waarheid hoorde, het evangelie van uw redding – in Hem bent u, toen u tot geloof kwam, gemerkt met het stempel van de heilige Geest, die ons beloofd is 14als voorschot op onze erfenis, opdat allen die Hij zich heeft verworven verlost zullen worden, tot eer van Gods grootheid.
De waarheid is Jezus. God is zo groot, Hij is zo bijzonder! Geen woorden voor….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten