maandag 22 augustus 2022

Jezus power

In 't Gebedshuis op maandagavond 
komen we samen voor creatief gebed 
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
  ♥
Proclamatie in krijt
Zij vertelt:
Ik heb mij laten inspireren door het lied wat werd afgespeeld: Ik spreek Jezus. Wat er voor mij uitsprong was: “You’ re name is power.” Uw naam is kracht. Er ligt zoveel kracht bij het uitspreken van Zijn naam over situaties. Door het bloed, en dat heb ik in zijn naam verwerkt, om het extra zichtbaar te maken. Ik heb mijzelf getekend in aanbidding. ’t Schijnt in de duisternis. Ik verlang dat ’t licht van Jezus door mij heen schijnt. Ik heb erbij geschreven: ”I know there’s peace with in’ You’ re presence.” Er is vrede in Uw aanwezigheid. Ik ervaar dat ook. De overstromende beker….

Ik spreek Jezus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten