donderdag 18 augustus 2022

Ssssst....

In 't Gebedshuis op maandagavond 
komen we samen voor creatief gebed 
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
 
We zijn gaan scheuren 
Zij vertelt:
Er gebeurt veel in mijn leven. Ik zit in een moeite en ben keihard aan het werk voor herstel. Het houdt mij bezig, maar soms ben je het heel erg zat. Op de Betteld heb ik de keuze gemaakt om in Zijn rust te gaan. Ik kies, omdat het niet automatisch gaat. 
     
De dienst van Wim Hoddenbagh was heel bijzonder. Ik ben gaan nadenken over leugens, waar ik in geloof. 
     
Hij, Jezus, begon het proces met "verwonder." Ik heb mij al zolang niet meer verwonderd. Er kwam een rust in mij. Ik kwam een plaatje van de zonsondergang tegen. Ik ga veel naar het strand en kan daar zo van genieten. Rust! 
     
Je hoort meer als je stil bent. Zijn aanwezigheid zoeken heeft mij staande gehouden. Intimiteit met Hem! De tranen, die ik nu huil, heeft Hij al gehuild. De tranen van bloed. Hij heeft alles al neergelegd en afgelegd. Zo wil ik keer op keer mijn leven afleggen bij Hem. Dagelijks zelfs meerdere keren. Ik kreeg een beeld van een rivier, waar alle dingen gewoon wegspoelen. Hoop, verdriet, herstel - In Zijn bloed
     
Openbaring 12:11 
En zij hebben hem overwonnen door het bloed van het Lam en door het woord van hun getuigenis, en zij hebben hun leven niet liefgehad tot in de dood.
     
Psalm 46:10 
Staak de strijd, en erken dat Ik God ben… Het is een uitdaging om niets te doen met een druk gezin. Denkend aan wat Hij gedaan heeft en stil zitten. Te zijn…

1 opmerking: