dinsdag 30 augustus 2022

Durf stil te staan

Stilte momenten in het Gebedshuis
Ik ben de afgelopen periode ook aan het scheuren gegaan en heb mij laten verrassen. Er komen woorden voorbij als je gewoon aan het bladeren bent. Op zoek naar iets waar God doorheen wil spreken, kwamen deze woorden voorbij. Ik heb ze even uitgescheurd en apart gelegd. Daarna heb ik het verder uitgewerkt met de teksten uit de Bijbel.

DURF STIL STAAN VERDER KOMEN
Durf stil te staan om verder te komen
 ♥ 
 Deze woorden deden iets met mij.
DURF  Jozua 1:8 
Sidder niet en wordt niet verschrikt. 
Wees zeer sterk en moedig. Handel naar het Woord….

STIL Psalm 46 
Wees stil en weet dat IK BEN GOD. 
Verheven over de volken op aarde. 

STAAN Standhouden tegen aanval, verleiding en leugens. 
🌍
Ga de wereld in…

VERDER Jes.40:31
Wie op de Here vertrouwen 
krijgen nieuwe kracht. 
Ik kan verder….
Ik kan getuigen
Het nieuws van Jezus vertellen

KOMEN Galaten 5 
Wandel door de Geest
GROEIEN vruchten…
πŸ‡
Snoeien = Niet Mijn wil
GROEIEN - Het Woord van God = pokon om te groeien
BLOEIEN – Vrucht dragen Galaten 5
🌲🌻🌳🌷🌴
Ik heb een boom getekend door deze woorden heen. 
Deze boom staat geworteld.
 ♥ 
Romeinen 1: 11,12
Ik wil je graag ontmoeten en de bijzondere kracht doorgeven, die ik van God gekregen heb om je geloof sterker te maken en elkaar ’s geloof.
 ♥ 
Deuteronomium 10: 12,13
Heb eerbied voor de Here God, leef zoals Hij het leert, Jezus gaf Zijn voorbeeld. 
Dien Hem, heb Hem lief met heel je hart en ziel. 
 ♥ 
Fil. 4:7 
Houd je bezig met alles wat waar is, wat goed en zuiver is. Wat waard is om van te houden. 
Wat eer verdiend. Wat goed is. 
 ♥ 
Jacobus 3:17 
Echte wijsheid krijg je van God.
 ♥ 
Psalm 117
Looft de Here
Alle gij volken
Prijst Hem alle gij natiΓ«n

Geen opmerkingen:

Een reactie posten